Devil中文歌詞翻譯

創作者:Slayyyter
翻譯:阿蔘

聲明:
此歌曲不屬於我,本人只是出自對歌曲的喜愛而翻譯這首歌,
若要轉載我的翻譯請附上連結,並明確標示譯者名稱。

如有觸犯原作者權益請告知,我會在第一時間撤下文章。

They say I'm toxic, you can't handle it
他們說我身披毒刺,你無法掌控
Full of poison, baby, take a sip
充斥著毒藥,寶貝,嘗上一口吧
Drag you right back down to hell with me
將你拽入九泉之下 只為與我相伴
Go, escape while you've got your dignity
去吧 從我身邊逃離 趁你仍保有一絲尊嚴時

No sugar or spice
沒有甜的膩人的愛
And I never play nice
我可從來不打乖乖牌
But I'm known to entice stupid boys all the time
但我深黯如何誘惑那些蠢男孩的法子

You all act the same
你們全都一個樣子
You get burned, I get blamed
引火上身 並將罪責加諸於我
Baby, let's play a game
寶貝,來玩場遊戲吧
Watch me drive you insane
看看我是如何將你給逼瘋的

Don't take it personal
別把這當作私人恩怨了
You know it's just the way I roll, 
你知道這只是我做事的風格
the way I-
我做事的
Don't try to mess with me
別嘗試找我的麻煩
Boy, you are not on my level
男孩,你遠遠不到我的層級呢
Watch me play the devil
且看我如何扮演惡魔

Call me the snake
儘管稱我為毒蛇
That makes you the prey
並將你自己擺在獵物的位置
Love to hate
從愛到恨
You can't stay away
你無法抽身
You've never had nobody like me before
你從未擁有像我一樣的人不是嗎
I'll eat you up and leave your heart dead on the floor
將你吃乾抹淨並留你徹底心碎

No sugar or spice
沒有甜的膩人的愛
And I never play nice
我可從來不打乖乖牌
But I'm known to entice stupid boys all the time
但我深黯如何誘惑那些蠢男孩的法子

You all act the same
你們全都一個樣子
You get burned, I get blamed
引火上身 並將罪責加諸於我
Baby, let's play a game
寶貝,來玩場遊戲吧
Watch me drive you insane
看看我是如何將你給逼瘋的

Don't take it personal
別把這當作私人恩怨了
You know it's just the way I roll, 
你知道這只是我做事的風格
the way I-
我做事的
Don't try to mess with me
別嘗試找我的麻煩
Boy, you are not on my level
男孩,你遠遠不到我的層級呢
Watch me play the devil
且看我如何扮演惡魔

Yeah, ah
Yeah

Don't take it personal
別把這當作私人恩怨了
You know it's just the way I roll, 
你知道這只是我做事的風格
the way I-
我做事的
Don't try to mess with me
別嘗試找我的麻煩
Boy, you are not on my level
男孩,你遠遠不到我的層級呢
Watch me play the devil
且看我如何扮演惡魔

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 阿蔘 的頭像
    阿蔘

    翻譯練習堆放區

    阿蔘 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()